Czy warto współpracować z google shops?

Niewielu wie o tym, iż Google shops to skuteczne narzędzie reklamowe. Dla większości Google to wyszukiwarka internetowa, z której korzystają codziennymi. Merchant google jest narzędziem, które efektywnie przekazuje informacje, o produkcie, który chce się sprzedać. Jest ono najważniejsze dla wieku sprzedających, którzy systematycznie współpracują z Google Dzięki tej współpracy ich zyski są większe, a informacja o spisie produktów/usług dociera do kategorycznie większej liczby odbiorców.

Współprace z google shops podejmuje się na podstawie konkretnych umów. Umowy te dotyczą reklamy produktów wyszczególnionych w umowie. Umowy z google shops zawiera się na określony czas. W umowie takiej można z uwagą określić również zakres funkcjonowania promocji. Można ją ograniczyć do odbiorców lokalnych lub odnieść do odbiorców ogólnokrajowych. Od tego zależy cennik usług Google O ile zakres działania reklamy jest duży, obejmuje długi okres czasu i drogie produkty, koszt współpracy będzie kategorycznie droższy. Jednakże nawet droga współpraca z adwords pla jest opłacalna. Reklama produktów w Google shops trafia do naprawdę szerokiego grona odbiorców. Prawdopodobieństwo, iż któryś z nich zrobi zakupy w konkretnym sklepie, który współpracuje z Googlejest bardzo duże. A to przekłada się na zyski. Przekonały się o tym wszystkie firmy, które podjęły się wspólnego funkcjonowania z Google Marketing jaką Google umieszcza w ramach umów z poszczególnymi klientami ma formę zdjęć z opisami. Takie boksy kategorycznie całkiem dobrze działają na potencjalnego klienta niż stosowane do tej pory linki reklamowe.

Zobacz: google shops.